Boty se žlutým označením POUZE NA E-SHOPU nemáme fyzicky na prodejně. Ale můžete si je objednat na osobní odběr a my vám je tam nachystáme.

Výměna, vrácení zboží, reklamace

 
Pokud jste objednávku neprováděli přes náš e-shop, ale máte zboží koupené na prodejně použijte pro:
 
1. vrácení nebo výměnu zboží tento formulář

 

Vracíte-li boty, prosíme nepřelepujte originální krabici od bot ani na ni nepište nebo nelepte adresu. Vždy ji dejte ještě do dalšího přepravního obalu (balicí papír, igelitová taška, balicí fólie...).

Je možné vrátit boty vyzkoušené pouze doma a nikoliv nošené venku. Taktéž není možné z hygienických důvodů vracet zkoušené ponožky.

2. reklamaci reklamační list
 
Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do 6 měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, zápach, okopání atp.) nejsou uznatelné.
 
Pokud jste si pro přepravu zpět vybrali Zásilkovnu, přineste zboží na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a nahlaste kód zpětné zásilky 99760027. Hodnota přepravy 89,- Kč (4 EUR ze Slovenska) vám pak bude odečtena z vracených peněz. V případě reklamace nebo chybně zaslané zásilky z naší strany, hradíme přepravu my. Pozor, doručení těchto vratek trvá obvykle déle než při běženém zasílání (někdy to může být až týden). Sledovat vratné zásilky můžete podle čísla z potvrzení, které dostanete na Zásilkovně při podání balíčku.