Výměna, vrácení zboží, reklamace
Pokud nevíte číslo objednávky nebo vám formulář výše nefunguje, použijte pro:
1. vrácení nebo výměnu zboží tento formulář
Vracíte-li boty, prosíme nepřelepujte originální krabici od bot ani na ni nepište nebo nelepte adresu. Vždy ji dejte ještě do dalšího přepravního obalu (balicí papír, igelitová taška, balicí fólie...). Za doručení ve zničené krabici účtujeme poplatek.
Je možné vrátit boty vyzkoušené pouze doma a nikoliv nošené venku. Taktéž není možné z hygienických důvodů vracet zkoušené ponožky.
Odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů je možné pouze u obchodů provedených na dálku (přes e-shop, telefonicky, e-mailem....). Tato možnost se nevztahuje na zboží zakoupené na prodejně bez předchozí objednávky, kdy je možnost si jej prohlédnout a vyzkoušet.
2. reklamaci tento reklamační list
Dvouletá zákonná lhůta se vztahuje na výrobní vady a vady materiálu, tj. např. na rozlepování, párání švů, praskání materiálu apod. Takovéto vady se projeví zpravidla do pár měsíců od nákupu. Vady, které vznikly mechanickým opotřebením (prošoupání, prodření, potrhání, propíchnutí, okopání atp.) nejsou uznatelné.
Vracené nebo reklamované zboží zasílejte nebo přineste na adresu prodejny:
Barefoot Brno
Pražákova 1008/69
639 00 Brno
tel: 799 512 464
e-mail: info@barefootbrno.cz